perjantai 4. maaliskuuta 2011

Makuuhuoneita

Tässä tämmöistä randomia höpötystä ladatuista kalusteista ja sivuista, joilta niitä saa. Ja pari kuvatusta vielä sekaan.

Simply Styling -sivuston kalusteita. Ihana taulu, eikö!?
Käytin hetken peliaikaani siihen, että tutkailin hieman mitä kaikkea on tullut ladattua peliin. Huonekaluissa on tosi kätevää, jos ladattujen mukana on tullut kokoelmatiedosto, niin kaikki yhteen kuuluvat ladatut on helppo löytää ja niitä on näin ollen helppo käyttää myös yhdessä. Harmillista, kun kaikkien lataamieni settien mukana ei tämmöistä tule. Vielä kun jotkut tasot/pöydät/koristeet on kloonattu tavarasta, joka on alunperin ihan jotian muuta, niin niitä voi olla vaikea löytää pelistä. Ja aian ei vaan muista mitä kaikkea johonkin settiin kuuluu ja se on hetkittäin harmi.

Olen ladannut aika paljon erilaisia kalusteita makuuhuoneeseen. Simply Styling sivulta löytyy minusta ihania settejä (niin makuuhuoneeseen kuin muuallekin), joita on helppo yhdistellä myös keskenään, koska värimaailmat ovat yhtenevät. Paljon valkoista, vaaleanpunaista ja mustaa, sekä tehosteena ihanaa seeprakuviota! Mä oon todellakin tykästynyt näihin värimaailmoihin ja seeprakuosiin olen täysin hullaantunut!

Simply Stylingista tämäkin ja peite on pelin omia.

Ihanaa eläinkuosia...! (Simply Stylingista löytyy tämkin.) Ja valkoinen/musta käy aina kaiken kanssa!
Yksi parhaista asioista makuuhuoneen kalusteiden lataamisessa on se, että on saanut paljon uusia peitteitä sänkyihin. Nyt pelin omatkin sängyt saavat uutta ilmettä kivoista uusista peitteistä. Pelin omat peitteet on musta tosi huonot, kun tykkään vaan parista kolmesta. Lisärien mukana on tullut jo sitten tosi kivojakin peittoja.

RaonjenaSimsin ihana makuuhuoneen setti!
Peggyn makuuhuonetyyliä.
Muita ihania paikkoja kalusteiden lataamiseen on mun mielestä esim PeggyZoneReflexSims, RaonjenaSims, joista kaikista olen löytänyt myös makuuhuoneeseen kaikkiea kivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti