tiistai 14. helmikuuta 2012

Väliaikatietoja

Tervehdys kaikille lukijoille!

Blogi on ollut nyt jo aika pitkän aikaa epäaktiivinen, mutta ei kannata vielä kokonaan heittää kirvestä kaivoon tämän suhteen, sillä vakaa aikomukseni on edelleen jatkaa tämän blogin päivittämistä! Tämä on minullekin ihan hyödyllistä, kun koetan tänne kerätä omien simieni historiaa. Täältä voin sitten joskus tarkistaa, jos jokin asia minua askarruttaa simieni historiassa.

Hiljaiseloon oli aluksi hyvinkin luonnollinen syy, nimittäin minulla ei ole ollut oikeastaan aikaa pelata Simsiä. Nyt vihdoin alkaa tuntua siltä, että ehdin taas paremmin pelata ja muutamia vanhoja kuvia on jäänyt julkaisemattakin. Ennen kuin niitä julaisen, täytyy vain muistella, mihin tilanteisiin kaikki perheet ovatkaan nyt jääneet ja ketä kuvissa onkaan. :)

Palailen toivottavasti taas pain asiaan kuvien kera. :)

6 kommenttia:

  1. mä en ymmärrä miten saan noi mun lataamat kamat sinne itte simssii ? tai et tyylii lataan hiukset et miten saan ne sit sille ukolle :dd

    VastaaPoista
  2. Ladatut tiedostot pitää purkaa niille tarkoitettuun kansioon. Eli kun olet ladannut esim jonkun zip-tiedoston, niin avaat sen ja purat siellä olevat tiedostot Simsisi downloads-kansioon. Tämä kansio löytyy ainakin itseltäni Kirjastot > Tiedostot > EA Games > Sims 2 > Downloads. Jos sen mistä kansiota ei ole, voit sellaisen itse luoda. Kun olet purkanut zip-tiedoston sisältämät jutut tänne, ne pitäisi näkyä pelissäsi esim simien luontitilassa. Tosin pelin asetuksista pitää valita, että ladattu sisältö on käytössä, muuten nämä eivät näy. Oliko tästä apua? Vai oletko toiminut juuri näin ja siltikään ei ladatut näy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa, kiitti! olin tehny tän aivan väärin mut nyt sain toimimaa!

      Poista
  3. Hyvä että mun ohjeista oli apua! :)

    VastaaPoista
  4. Jep, mulla on sama kysymys ku tolla Niinalla, ja sainki jo vastauksen. Mutta mulla nää ladatut ei vaan toimi ollenkaan? Latasin All About Stylestä hirmusesti vaatteita, purkiin kaikki samalla tavalla ladatut kansioon ja vaan yks vaate toimi. Tiiäks mistä tää johtuu? :D

    VastaaPoista
  5. Hmm, outoa. Yleensä toi johtuu meshien puutteesta. Niissä All About Stylen vaatteissa tulee kyllä meshit siinä samassa paketissa melkein kaikissa, joten niiden puutteesta ei pitäis olla kyse. (Kuvan päällä lukee siis aina "mesh included", jos mesh tulee mukana.) Onko sulla laitettu pelin asetuksista ladattava sisältö päälle? Onko sulla muita ladattuja kuin vaatteita? Näkyykö ne pelissä?

    VastaaPoista